menu

Digitale rekening

menu

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg.
Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de door ons geleverde zorg krijgt van Infomedics.

Steeds meer mensen willen hun rekening digitaal ontvangen. Dat regelen wij graag voor u. Infomedics wil dat echter alleen verzorgen voor patiënten ouder dan 16 jaar. Dat vinden wij vreemd, en we proberen het voor iedereen voor elkaar te krijgen.

Hoe werkt de digitale rekening?
Als wij in onze praktijk uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer in ons administratie hebben opgenomen, kunnen wij dat doorgeven aan Infomedics, met de nota. U ontvangt de digitale rekening van Infomedics op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

U kunt de digitale rekening – na het uitvoeren van een extra controle (sms-verificatie) – voor eigen administratie downloaden of direct betalen met de beveiligde, ingesloten iDEAL betaalknop.

De benodigde gegevens voor betaling zijn dan reeds voor u ingevuld. Naast het gemak van de ingesloten iDEAL betaalknop kunt u de nota uiteraard ook betalen in de internetbankieromgeving van uw bank.
Eventuele herinneringen of aanmaningen ontvangt u ook digitaal.
Hierdoor sparen we papier en transportkosten.

Kan ik voor de digitale rekening mijn e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen?
Dat kan natuurlijk, maar niet via Infomedics.
Indien u uw e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer wilt wijzigen, vragen wij u vriendelijk deze wijzigingen door te geven aan de praktijk (receptie@orthodontiepraktijk.nl).
U bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid van uw gegevens.