Corona-protocol

Hier kunt u ons actuele Corona-protocol lezen, update juli 2021:

● Wij behandelen alleen gezonde mensen, geen patiënten met een Corona verdenking. Symptomen kunnen zijn: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademen, verhoging of koorts. Patiënten mogen de voorafgaande 2 weken niet blootgesteld zijn aan iemand in de directe omgeving met verkoudheidsklachten, hoesten, verhoging = 38°C of hoger, en ze mogen zelf ook geen verhoging hebben. In al die gevallen vragen wij u om de afspraak af te zeggen.

● Svp thuis al tanden poetsen, want daar is in de praktijk nu geen gelegenheid voor. Kom alstublieft bij ons met schone tanden!

● U dient op de afgesproken tijd te komen. Liever niet te vroeg. We houden de wachtkamer graag zo leeg mogelijk.

● Graag zo weinig mogelijk begeleiding en broertjes/zusjes mee naar binnen. Bij een eerste consult of planbespreking mag één begeleider mee. U mag weer met uw jonge kind mee komen naar de controle. Het is niet nodig en oudere kinderen kunnen ook gerust alleen komen.

● Bij betreding van de praktijk kunt u uw handen desinfecteren, er staat desinfectans klaar.

● Uiteraard geven wij geen handen, we verwelkomen de patiënt met een glimlach.

● Houd 1,5 meter afstand tot andere bezoekers en personeel. Raak zo weinig mogelijk oppervlaktes aan.

● Voor de behandeling begint, kunnen we vragen om 1 minuut de mond te spoelen met 1% waterstofperoxide in water.

Uiteraard doen wij ook ons best om het voor u zo veilig mogelijk te houden. Wij rekenen op uw begrip. Bij vragen over de behandeling mag u ons mailen: receptie@orthodontiepraktijk.nl